ღღبانـــوی تنهـــــاییღღ

★خدایــــا! ... این که میگن تو از رگ گردن به ما نزدیک تری اندازه درک و فهم من نیست ... یه دیقه بیا پایین بغلم کن★

                                       فـ ـاصله يا تـو ... چه فرقـ ـي مي کند ؟
                                       هر دو مرا يــاد يک چيز مي اندازد ....

                                                     تنــ ـهايـ ـي …!

                    


                                    نــيوتــن اگــر جـ ـاذبه را درستــ مي فهـميد

                 معشوقــه اش از درختــــ متـنفر نـ ـبود و در دفـ ـتر خاطراتــش نمي نوشتـــ :

                                  اشــک هاي من هم به زمــين مي افتــاد اما

                                              تـو سيبـــــ را تــرجيح دادی

                     

                                           چــــقدر دلم هوايتـــ را مي کند
                                        حـــالا که ديگــر هــــوايم را نـ ـداري...!



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت11:48---17 آبان 1390
من چشمهایـــم را بستم
و تو قایــم شدی ..
من
هنـــوز روزها را می شــمـــــــــــــــــارم!...
اما تـــو پیدا نمیشوی !
یا من بازی را بلــد نیستم !
یا تو جر زدی !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,ساعتتوسط روشنک | |