ღღبانـــوی تنهـــــاییღღ

★خدایــــا! ... این که میگن تو از رگ گردن به ما نزدیک تری اندازه درک و فهم من نیست ... یه دیقه بیا پایین بغلم کن★

                                                       خدايــــا !
                                                آخــ ـرش نفهميــــدم

                                              اينجــ ـايي که هستــــم

                                                  تقديـــر من استـــ

                                                           يا

                                                    تقصيـــر من !!


                                   


                                       صبـــ ــر کن سهـــرابـــ گفتــ ـه بودي
                                       قايقـــي خواهــ ـم ســـاختـــ
                                       قايقتــ جـــا دارد 
                                       مـــن هم از همهمـــه اهـــل زميــ ـن دلــ ــگيرم...

 

                                  


                                      نقــاش خــــوبي نـــ ـبودم...

                                      اما ايــن روزها...

                                     به لطـف تــــــــــو...

                                     انـــتظار را ديـــدني ميكــشـم
 

                               



نظرات شما عزیزان:

مـریـــم
ساعت12:21---6 آذر 1390

گفتمش : دل می خری ؟

برسید چند؟

گفتمش : دل مال تو، تنها بخند !

خنده کرد و دل زدستانم ربود

تا به خود باز آمدم او رفته بود

دل ز دستش روی خاک افتاده بود

جای بایش روی دل جا مانده بود ......


pishi
ساعت2:01---5 آذر 1390

یکی بود یکی نبود ، زیر گنبد کبود ....
یه غریب اشنا
دل جونمو ربود
اینجوری نگام نکن
گل یاس مهربون
اون غریبه خودتی
تا ابد پیشم بمون
کاش می شد تو جنگلا،یه کلبه داشتیم من و تو


pishi
ساعت4:44---4 آذر 1390

مرا ببخش از اینکه قلبم برایت تپید
و من هم تو را میبخشم
از اینکه صدای این تپش را نشنیدی!


مریــم
ساعت16:34---3 آذر 1390

آرزویم این است :
نتراود اشك در چشم تو هرگز
مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه ی هر روز
تو عاشق باشی
عاشق آنكه تو را می خواهد
و به یك لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه
كه دلت می خواهد ...


مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت15:27---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



مـریـــم ღ یه دوست دل شکسته ღ
ساعت20:49---1 آذر 1390

حرفهاي ما هنوز ناتمام...
تا نگاه مي کني
وقت رفتن است

بازهم همان حکايت هميشگي !
پيش از آنکه با خبر شوي
لحظه ي عظيمت تو ناگزير مي شود

ای دریغ و حسرت همیشگی ...

ناگهان
چقدر زود
دير مي شود!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعتتوسط روشنک | |