خدایـــــــا!

ღღبانـــوی تنهـــــاییღღ

★خدایــــا! ... این که میگن تو از رگ گردن به ما نزدیک تری اندازه درک و فهم من نیست ... یه دیقه بیا پایین بغلم کن★

خدا: بنده ي من نماز شب بخوان و آن يازده رکعت است.

بنده: خدايا !خسته ام!نمي توانم.

خدا: بنده ي من، دو رکعت نماز شفع و يک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدايا !خسته ام برايم مشکل است نيمه شب بيدار شوم.

خدا: بنده ي من قبل از خواب اين سه رکعت را بخوان

بنده: خدايا سه رکعت زياد است

خدا: بنده ي من فقط يک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدايا !امروز خيلي خسته ام!آيا راه ديگري ندارد؟

خدا: بنده ي من قبل از خواب وضو بگير و رو به آسمان کن و بگو يا الله

بنده: خدايا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم مي پرد!

خدا: بنده ي من همانجا که دراز کشيده اي تيمم کن و بگو يا الله

بنده: خدايا هوا سرد است!نمي توانم دستانم را از زير پتو در بياورم

خدا: بنده ي من در دلت بگو يا الله ما نماز شب برايت حساب مي کنيم

بنده اعتنايي نمي کند و مي خوابد

خدا:ملائکه ي من! ببينيد من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابيده است چيزي به اذان صبح نمانده،

او را بيدار کنيد دلم برايش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بيدار کرديم ،اما باز خوابيد

خدا: ملائکه ي من در گوشش بگوييد پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بيدار نمي شود!

خدا: اذان صبح را مي گويند هنگام طلوع آفتاب است اي بنده ي من بيدار شو نماز صبحت قضا مي شود

خورشيد از مشرق سر بر مي آورد

ملائکه:خداوندا نمي خواهي با او قهر کني؟
 
خدا: او جز من کسي را ندارد...شايد توبه کرد...

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را

دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری!


نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت0:01---6 آبان 1391
عالی بود لطفا به منم سر بزنید

zibaye khofte
ساعت22:23---6 خرداد 1391
slm.webet alie.b ma ham ye sar bzan.faghat nazar yadet nare

محسن
ساعت19:58---18 فروردين 1391
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
.............................?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


reza alone
ساعت10:45---23 اسفند 1390
salam mikhastam bahat tabadole link konam age mayel hastid man ro ba mishakhasat zir link kon bad khabar bede linket konam nazaram yadet nare darzemn adetam kardam ba ejazat to yahoo
عنوان.سلطان عشق

آدرس.http://dashing.loxblog.ir


عرفان
ساعت3:04---23 اسفند 1390
سلام عرفانم مدیر سایت پرتال کنکور.
وبلاگ شخصیم با ادرس ضمیمه شده بروزه..با داستان های خودم..خوشحال میشم سر بزنید.
shovalie.com


محمد حسن
ساعت21:25---21 بهمن 1390
سلام روشنک خانم. امیدوارم هرجا هستی حالت خوب باشه. خواستم چند کلمه ای باهات حرف بزنم.
این حس تنهایی که تو داری بخدا خیلی قشنگه. خداوندی که انتهای خلقت و آفرینشه و همه کمالات به او ختم میشه هم تنهاست. معاشرت ، رفت و آمد و تجربه کردن ها خیلی خوبن، ولی تنهایی مأمن احساسات و افکار و عواطف آدمه.
به تنهاییت افتخار کن که مثل تو تنها کم نیستن. مثل من...


ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ tanhatarin_tanha ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ
ساعت8:00---21 بهمن 1390


مصطفی
ساعت12:33---14 بهمن 1390
سلام خوبی ؟ این نوشتت خیلی باحال بود حال کردم باهش. راستی دیگه سر نمی زنی !!!

gharibe
ساعت9:13---14 بهمن 1390
سلام
وبلاگ قشنگو زیبایی داری
از مطالبش خیلی خوشم اومد یه طور خاصی به دلم نشست
خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم
اگه قابل دونستی یه سر به ما هم بزن
gharibe.zio.ir
gharibe.zio.ir/link


امیر
ساعت11:47---11 بهمن 1390
فوق العاده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,ساعتتوسط روشنک | |