:)

ღღبانـــوی تنهـــــاییღღ

★خدایــــا! ... این که میگن تو از رگ گردن به ما نزدیک تری اندازه درک و فهم من نیست ... یه دیقه بیا پایین بغلم کن★

ﺩﻭﺳــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻳﻌﻨﻲ : ﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺎﺩﺳﺮﺍﻏﺖ !

ﺍﻣﺎ …. ﺗَﻪِ ﺩﻟﺖ ﺑﮕﯽ :

ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ ..

مغزت بگه کوفتُ اون مرضُ اون !



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت23:22---23 اسفند 1391
هیــچ گاه…

به خاطــر هیــچ کــس..

دست از ارزشهایت نکش..

چون زمانـی که اون فــرد از تــو دسـت بکشـد ..

تــــو می مانـی و یـک “مـن ” بـی ارزش…..!


:|
ساعت15:04---2 اسفند 1391
ارومیه

الف
ساعت15:06---14 بهمن 1391
نخیرم خودتی پاسخ: میخوای دعوات کنم :@ بازم آدرس نذاشتی که!! دیگه جوابتو نمیدم تا آدرس بذاری :@ چی قبول شدی؟ کجا؟ :) :@ :|

از یادها رفته
ساعت2:40---26 دی 1391
چه سلامی؟

چه علیکی؟

چه احوالی ؟

مگه میشه یعنی من هنوز زندم ؟

پس چرا سلام نمیدم؟

سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااام پاسخ: سلآم :( من تو رو میشنآسم مگه نه؟! هیچ وقتم که آدرس نمیگذآری!! این دفع اگر آدرس ندآشته بآشی دیگر نه من نه تو! خودتی مگه نه؟؟؟ :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,ساعتتوسط روشنک | |